7 Mayıs 2016 Cumartesi

Hep söylüyorum uzun yıllardır güne uyanmak için en büyük sebebim öğrenmek...
LR da da hedefim Ekol olmak okul olmak.
Ekibime eğitimle katkıda bulunarak başarıları göğüslemek hep birlikte.
Öyle her anımı özelimi paylaşıp insanlar üstünde merak uyandırmak benim tarzım değil.Olduğum gibi gözükmeyi seviyorum.Sadeliği seviyorum.Emin adımlarla sağlam yürümeyi seviyorum.
Kazandıklarımı birlikte yürüdüğüm insanlarla bölüşmeyi seviyorum.
Ekibime eğitim veren Mayıs Gelişim ve çok kıymetli kurucuları Suzan Hocam, Melek Hocam ve Yasin Hocam Ekibime özel harika eğitimler hazırladılar.
Ayrıca bende Terapi Eğitim Atölyesinin ilk temellerini attım inşallah bu ay sonuna kadar hazır olacak.Benimle olan tüm takım arkadaşlarıma ve beni hiç yalnız bırakmayan dostlarıma selam olsun.
Bana tüm bunları yaşatan Rabbim'e AŞK olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder